fredag 23. mars 2018

Min første uke hos iElektro

Min første uke hos iElektro


Tirsdag

 Ble satt opp med Oddvar etter jeg fikk låne arbeidsklær av John Olav. Vi drev med servicejobber som å koble opp et varmeteppe(?), tilrettelegge installasjon av vifte i et bad, og vi hengte opp to lamper hos en butikkjede nede i sentrum.

Onsdag

Fortsatte med den samme agendaen som gårsdagen, og besøkte flere kunder. Den første var en eldre kvinne som skulle installere kjøkken, og deretter sjekket vi andre områder som var under konstruksjon, og hengte så opp lys hos en kunde nede is sentrum.

Torsdag

Tilbragte dagen med John Olav mens vi drev med inspeksjonsjobb rundt om i byen. Ikke stort mer skjedde.

Fredag

Alle montørene var opptatt, så jeg ble igjen på kontoret. Skrev logg mens jeg ventet på at klokken skulle nå 15:30.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar