torsdag 30. november 2017

Min andre uke hos Istad Nett AS


17 Oktober

Dro til Sekken med Jens. Vi hadde fått oppdrag om å sjekke hvor godt det sto til med høyspentmastene der. De fleste var i god orden, men et par kunne sikkert hatt bedre dager.
Inspeksjon utført!


18 Oktober

Blank dag. De andre var svært opptatte, og satte meg igjen på lageret. Fikk gjort rent, og fjernet rot fra containerne. Ikke den beste dagen, men ting ble gjort, for det!

19 Oktober

Skulle skjøte en høyspentkabel som hadde blitt skadet av uvær. Fikk besøk av Odd-Kjetil i dag! 
Jobben ble gjort, og høyspentlinja er nå i bedre stand. Fikk se høyspentarbeid i praksis, og jeg fikk sette jordspydet i bakken.


20 Oktober 

Atter en dag på lageret, atter en jobb å gjøre der! 
Fikk jobbe på notater mens jeg satt der, håper ingen av dem hadde noe imot det. 
Fant også ut at jeg ikke trengte å være der før klokken 12. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar